Sunday, July 16, 2006

回憶~~~~~

無無聊聊, 搵下書架有咩睇....搵到一本2年前的紀念冊.. 一本 由二十多位中學生寫給我的一番話....
生活實在忙碌, 現實令我們很快便忘記過去, 昔日的片段變得越來越模糊, 唯有靠日記,相片,書本等來回憶當初...

這本紀念冊令我回想起聖公會的一段日子,一段我跟學生們互相影響, 互相成長的經歷...他們在冊內提到很多令我感動的字句, 看到他們感謝我的同時, 真的想跟他們說: "多謝你們!! 看見你們的成長, 實在令我驕傲, 讓我可以更了解自己, 變得更有自信 !! 永遠記得你們在台上多謝我的一幕..... Thanks :) !!!!! "

不經不覺, 你們要考大學了, 祝大家今年A-Level 成功!! 加油 !!



3 comments:

Anonymous said...

呢本野我有冇份寫ge呢唔知~ um...我估就無喇~ 不過我都唔記得lu~ 年紀大~ 老人痴呆 XD

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

Interesting site. Useful information. Bookmarked.
»