Thursday, June 29, 2006

幕後代言人~~~~~

貪小便宜既我, 聽到唔駛$試做減肥機, 即刻 lur 飯應啦 , 都預左會俾人夾架啦......咪當聽下d人點買花讚花香.....

經過一輪量度測試, 真係嚇親我, 佢地叫我減 25 磅 !!!!! 仲話如果我肯做幕後代言人, 1蚊都唔駛就可以減肥...... 好似好吸引....唔駛$喎, 最arm 我 ^0^

但好好笑,o個度個個所謂顧問都肥o都o都,如果減完好似佢地敢,真係唔減好過減....

最後當然冇上佢地當啦,但離開之後心裡總是有些介意...真係要減 25 磅咩?好灰...

3 comments:

HongLun said...

唔係話你肥到要減 25 磅, 只係如果你減到25磅就會perfect 喇 :p~

Anonymous said...

Very pretty site! Keep working. thnx!
»

Anonymous said...

I say briefly: Best! Useful information. Good job guys.
»