Thursday, April 27, 2006

公幹~~~~~

曾幾何時, 好羨慕d人話可以搭飛機公幹, 唔駛錢有得玩ma........而我終於擁有呢個機會.......

時間唔長, 2日1夜, 來回上海, 未試過冇行李上機, 好free, 不過就係冇去玩既感覺....原來都冇想像中甘興奮....

個trip 除左睇到好多唔同既野之外, 最重要係終於做左4個鐘Apprasial, 令我有番D方向同目標 !!
嘻嘻....而最緊要梗係我既付出得到應得的回報啦..... ^O^, 個升幅真係有D難相信, 令我有好大動力繼續做, 加油加油!!!

多謝身邊所有人甘疼我, 尢其一直O向我身邊既"人", 我真係好幸福 啊 ~~~~

2 comments:

Anonymous said...

Here are some links that I believe will be interested

Anonymous said...

Very pretty site! Keep working. thnx!
»