Monday, April 17, 2006

抵~~~~~

我係一個好"視覺"既人, 我十分喜愛睇電影, 睇演唱會, 睇紀錄片, 睇talk show....
我亦係一個感情勁豐富既人, 好容易被激發情感......

什麼是好 "戲"? 對我來說, 牽動到我既情感就係好啦.......

準則一 : 睇完會笑爆咀, 攪到個口好累...
準則二 : 睇完會cry到成臉濕晒....眼腫腫....

好似呢2個星期.....我就睇左幾套好"戲" :

1) 極地雪犬
2) 陶吉吉演唱會
3) 鄒菊

雖然場場都眼腫晒甘離場, 但就因為甘易被牽動, 所以我覺得比一般人抵啦....除左睇戲仲可以發洩一下, 幾抵!!!

2 comments:

Anonymous said...

Here are some links that I believe will be interested

Anonymous said...

I say briefly: Best! Useful information. Good job guys.
»