Wednesday, March 22, 2006

選擇~~~~~~

所有事都有正面同負面.....不同角度睇事情都有不同的效果.......在乎自己既諗法, 自己既選擇....
人係一個不斷追求既動物, 尢其正直奮鬥期既年青人....

> 工作上的辛苦, 壓力.....

正面睇:
只要有相應回報係值得的.....只要有發展機會, 為何不全力以赴??

負面睇:
甘辛苦都只係為左錢....做咩要勉強自己.....又搞到自己殘晒.....東家唔打咪打西家law..

前途角度 :
係一個難得既發展機會, 就是因為國內公司有很多不足, 代表著有很大空間發揮同改善,絕對係一個立足上位機會, 當中賺到的除了$之外, 是用$買不到的成就感

友情角度 :
就係因為太忙,根本冇時間見身邊既朋友, 就唔到時間, 唔見唔見....會搞到關係慢慢疏離, 會覺得好可惜....好唔想~~~

愛情角度 :
對方為自己安全而擔心.....明白因為愛我先會甘大反應......我怕....怕因為甘影響大家既感情, 試問邊一個唔想心愛既人開心??

不同的環境,不同場合,不同的時間我都會有不同的想法.......究竟我要怎樣平衡才可減低當中的矛盾?? 要到什麼時間我才能確定到自己的方向同選擇呢??

1 comment:

Anonymous said...

Greets to the webmaster of this wonderful site. Keep working. Thank you.
»