Sunday, March 19, 2006

影響~~~~~

人會受到環境而改變生活模式, 亦會受身邊發生既事而影響對事的睇法......

2個月前, 我受到影響建立左呢個blog, (雖然之後冇用過 >.<)

2個月而來, 身邊朋友仔d blog 令我感受到透過blog原來係可以更了解一個人, 就係甘佢地就影響左我既諗法......


我決定利用呢個blog, 分享生活上的點滴, 讓認識我既人更了解我, 彼此分享及支持, 一同成長~~~ ^o^

1 comment:

Anonymous said...

Your are Nice. And so is your site! Maybe you need some more pictures. Will return in the near future.
»