Tuesday, September 11, 2007

留醫~~~~~~~~~

今日終於有時間帶bunchu 搵Dr. Allen做詳細檢查.....
今次醫生又帶住bunchu換o太試車聽聲....o向錦田走來走去... 又去到大昌搵jazz阿頭強哥,但剛收工,最衰自己遲..如果唔係可以叫佢指點下...

攪左成個鐘,醫生斷定係"啤ling"有問題....講左幾句說話:

"肯定係!! 我100%肯定!! 都話我今日一定幫你check到,我唔想你覺得
我冇料,終於搵到!!"

"信我,如果整唔好, 星期六我借BENZ俾你做姊妹車,我車房咩都唔多,
係benz多!"

"啤ling有事通常係曾經有水過低,架車有冇試過成日出入村屋? "
(下,你甘都知?我上手車主真係住村屋架喎!)

好鬼鐘意佢甘firm, 就係甘,bunchu需要留院做手術....要忍心留低佢2-3日...
唔知佢驚唔驚呢??忍一陣啦,好返就可以出院啦...

留院後第一天, 醫生打俾我話我知檢查報告出左...bunchu其實仲有d少問題..不過可以再頂多10000公里先整...

後日可以出院啦,希望你真係好返啦 ^O^ miss u baby ~

No comments: