Wednesday, April 11, 2007

進入 RED WINE 既世界~~~~~~

同朋友仔睇完電影節既電影...食左餐反...行埋H&M 都只係晚上9點幾...難得結伴來到港島, 一於SOHO下..
進了間BUDDA BAR...以為會有D特別既COCKTAIL飲...點知酒牌得幾款COCKTAIL..TB LOOK既酒保就走過來同我地講"呢度主要係飲RED WINE,所以冇咩COCKTAIL 選擇"..佢可能會以為我們會失望..剛剛相反...我地興奮得不得了..因為其實我地係想搵有得飲紅酒既地方~~



天助我地也..由於BAR沒其他客人..我地便豪不客氣地向酒保姐姐請教..問問紅酒既種類..問問她的心得..問問應該怎麼持酒杯..怎樣品酒..哈哈...酒保姐姐好好人..竟然開左2支酒俾我地試..

第一次認真細味2支紅酒..嗅一嗅...試一試..比較一下..然後形容自己的感覺..好得意..入門版既CABERNET SAUVIGNON 同MERLOT 都甚易入口..但只要細嚐一下, 不難分辦出它們的深度之別.
真的享受...與三五知己品品酒,聊聊天的感覺...確實不錯~

紅酒不像烈酒那樣容易醉..也沒有啤酒那樣容易吐脹不適..喝完red wine..心曠神怡..一個字..relax ~~~

出事了..愛上了它...很想很想再了解多一些啊~

No comments: