Sunday, December 31, 2006

10cm ~~~~~

一跳...後面隨即 "呼......" 一聲,嚇破了膽 !!!!!!!!!!!!!!

只差10 cm ,便成為一宗交通意外的主角.....發現的時候附近的人比我還著急,巴士司機立即停下來看看....

大抵我看不到事發經過...有多驚險也是他們告訴我的..接著便是大家破口的嚴厲忠告 !!!!
餘下的路程,不斷在想如果真的發生,我會變成怎樣?....越想越不敢想....

僥倖真的沒事發生....對不起令你們擔心...日後我會加倍留心....sorry ~~

2 comments:

oosh04 said...

真係要小心呀~~~~~~

唔單止唔好"愛得太遲"
仲要唔好"小心得太遲"

V said...

我琴日都好似你咁...
差一個人身位就俾架七人車撞到...
嚇死我...自己都呆左...

大家都要小心d~