Thursday, September 07, 2006

鬼節~~~~

今日係閏七月十四, 以下係我呢日既經歷.....真人真事...... -o-

話說今晚因公司有工程要做, 所以要OT O 到10點幾先走得.....走的時間吹著微微風,下著毛毛雨....
8點後的觀瑭總是死寂一片, 鳥無生息....人煙稀疏......

我走著走著......突然發現左邊暗角有個身影站著背著我.......我能夠留意到他是因為他穿著白色的軟硬TEE.....

我繼續走......正當要擦過他身旁時, 看了一眼他...原來原來原來他是阿 "葛"呀 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
當時我並沒有立即停下來...繼續走...想了一回, 心想街上沒有其他人, 跟他來一個合照應該不會被拒絕吧...於是便回頭望一下.......誰知道回望後竟然發現不見了他.....附近也人影都冇一個...又冇車.....為什麼會不見了呀?????? 呆左.....發覺唔對路....即刻轉身走 !!!


但我100% 肯定是他....當時我跟他只有1米距離呢, 冇可能睇錯架 !!!!!!!!! 好邪啊~~~~~~

2 comments:

Anonymous said...

你好搞野呀!講到好似咩咁..哈哈~ 小fds woo原來~~ 係唔係你諗左好耐以為自己只係諗左一陣呀? 唔見左...可能係轉個街口入左d 小路咁je...
(p.s. 咪自己嚇自己XD ,真係俾你見到果時..哈哈..包你唔知講咩好...)

Anonymous said...

可能佢都係俾你嚇走.... haha